گر بپرسی راست ٬ گویم راست

هیچی ... فقط ترجیح میدم از اولی بخونی بترتیب

گر بپرسی راست ٬ گویم راست

هیچی ... فقط ترجیح میدم از اولی بخونی بترتیب

نمی دانم هایم

نمیدونم به چی‌ دارم فکر می‌کنم، اصلا نفهمیدم امروز چی‌ کار کردم، فک کنم هیچی‌! یعنی‌ بجز بازی " Assassin's Creed"  که کلی‌ خفنه و هیچی‌ از یک فیلم کم نداره کار دیگه ایی نکردم و این یعنی‌ حالم از خودم داره به هم می‌خوره!

مثلا کلی‌ برنامه‌ریزی دارم واسه خودم ولی‌ امان از وقتی‌ که این ذهن مشغوله. همش دنبال تنوع‌ام ولی‌ پیداش نمیکنم که چه کنم، نمیدونم، نه راضیم نه ناراضی! ناراضی هستم از نمیدونم هام با اینکه به قول حسین پناهی : "کافر نمیشوم هرگز چرا که به نمیدانم‌های خود اعتقاد دارم" و راضی‌ هستم از این که خیلی‌ هم بی‌ فایده نیستم... چی‌ بگم! 

So...!

 

میپیچونه میپیچونه میپیچونه! نمیدونم راست میگه یا نه! نمیدونم چی‌ کار داره می‌کنه! نرفت! گفت میره! اگه رفته پس چرا... خداااا.

اولین .... خیلی‌ حس بدیِ... حالمو گرفت!

تقصیر خودمه

 I will change it